1897
A Queisser Pharma története 1897-ben kezdődik egy kis Hamburgi gyógyszergyárban. Alfred Queisser, a frissen végzett gyógyszerész, Drezda környékéről Hamburgba utazott, hogy szerencsét próbáljon a gyógyszergyártásban. Az egészségügyi és testápolási termékek készítésére fektette a hangsúlyt, mint például a krémek, a folyékony szappan és a fogkrém. A nehéz körülmények ellenére Queissernek sikerült bővítenie a céget, amit annak köszönhetett, hogy egy személyben volt kimagasló üzletember, tudós és leleményes reklámszakember.
1919
A mai Queisser Pharma cég második alapkövét a németországi Essenből származó Josef Peter Hennes gyógyszerész fektette le. 1919-ben fejlesztette ki a manapság Doppelherz® Tonic-ként ismert termék eredeti formuláját, mely gyógynövényekből és más természetes alapú alkotóelemekből áll.
1921
A Doppelherz Tonic első alkalommal kerül forgalomba és védjeggyé válik, ami lefekteti a Doppelherz márka és minden egyes jelenlegi fejlesztése alapját. Ez az a pont, ahol a történet kezd érdekessé válni.
Az 1950-es évek
A tonik népszerűsége gyorsan növekszik az intenzív reklámkampányoknak köszönhetően.
A márka szembeötlő szimbóluma, mely két szívet formál meg, hamarosan a vitalitás, az egészség és a jólét esszenciájává vált milliók számára. Az 50-es években pirosba és feketébe öltözött vidám háziasszonyok népszerűsítették a tonikot.
Az 1970-es évek
Végül mindkét vállalat a Queisser Pharma név alatt egyesült. Az 1970-es évek óta a cég a HGDF családi holdingtársasághoz tartozik, ami egy régóta fennálló családi vállalkozás a németországi Flensburgból.
1982
A Doppelherz páratlan televíziós megjelenése beírta magát a német televízió történelmébe 1982-ben. Az 1980-as évek elején elindított és még utána sok éven át sugárzott televíziós reklámkampány hamar kultuszstátuszba emelkedett és még a mai napig sok vevő emlékezetében él.
2000
A Doppelherz márkanév a továbbiakban már nem csak a híres tonik szinonimája. A „minden mire szíved vágyik” mottóval, a Doppelherz minden szakértelmét új termékek fejlesztésébe fekteti. Egy alkohol és cukormentes tonik (Vital Tonikum N) bevezetésével, a Doppelherz a fokhagyma, ginzeng, vitaminok és ásványi anyagok, valamit az omega-3 termékek gyártási területén munkálkodó vezető márkák egyikévé nőtte ki magát.
2011
A Doppelherz márka változásokon ment keresztül az évek során. A szívet, a vitalitást és az energiaszintet támogató termékekből, amik megelőzésre alkalmasak, gyógyszerek és étrendkiegészítők széles választéka jött létre az egész család számára.
2013
Leányvállalatok alapítása Ukrajnában és Romániában, amit Törökország követett 2014 elején.
2014
Az OTC termékkategóriában a Doppelherz piacvezető a német élelmiszerkiskereskedésekben és gyógyszertárakban.
2016
Napjainkban a termékek reklámjait online felületeken való megjelenés céljából is készítik, mint például az Instagram és a Facebook, ahol folyamatosan közvetlen kapcsolatot tartanak fenn az ügyféllel. A hagyományos kereskedelemmel párhuzamosan, a termékeket online platformokon is forgalmazzák, melyek között az Amazon is megtalálható.
Bulgáriában megalapították az ötödik leányvállalatot 2016 végén, amit csupán egy fél év után Lengyelország is követett.
2021
A Doppelherz termékek most már a világ minden táján elérhetőek. Hat leányvállalat és a több mint 60 országra kiterjedő partnerkapcsolat közreműködésével, a Doppelherz termékeket meghonosították szerte az egész világon. Ezen kívül a termékeket az interneten keresztül is egyre növekvő mennyiségben, mégis nagy precizitással forgalmazzák és reklámozzák. Több mint 550 alkalmazott biztosítja, hogy a Doppelherz képes legyen az egészségügyi termékekre való egyre nagyobb szükséglet kielégítésének. A nemrégiben felavatott észak-németországi logisztikai központ létrejöttével, a Doppelherz-nek Flensburg maradt „a világ közepe”.